Ceník pro daňovou evidenci a účetnictví


  • Protože ke každému našemu klientovi přistupujeme individuálně, stanovujeme vždy ke každému obchodnímu případu individuálně. Vždy se snažíme stanovit ceny paušálně, které zahrnují veškeré předpokládáné služby poskytnuté v průběhu kalendářního roku. Ceny stanovujeme na základě informací uvedených v poptávkovém formuláři.

  • Nadstandardní úkony nebo úkony nad rámec smluvně dohodnutých služeb jsou účtovány zvlášť v předem dohodnuté výši.

  • Abyste však měli představu, jak ceny vytváříme, necháme Vás malinko nahlédnout pod pokličku ;-)

Ceník účetnictví:
         

Daňová evidenceÚčetnictví
Neplátce DPH                                      15,-/zápis 19,-/zápis
Plátce DPH    17,-/zápis 21,-/zápis

Kompletní zpracování mezd / zaměstnanec od 150,- do 220,-
Přihláška/odhláška zaměstnance 200,-
Roční zúčtování za zaměstnance od 250,-
Zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob 1.000,-
Zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob  3.000,-
Zpracování příloh pro ZP a OSSZ pro FO 600,-
Zpracování přiznání k silniční dani (2 auta v ceně) 300,-
Zpracování přiznání k DPH 300,-
Zastupování na úřadech 400,-/hod.

  • Celková cena za zpracování účetnictví nebo mezd se stanoví podle počtu dokladů, zaměstnanců a konkrétních služeb.

  • Výpočet ceny za vedení účetnictví je stanoven dle výše uvedeného ceníku. Uvedené ceny jsou konečné. Menší částky jsou účtovány souhrnně jako jedna položka v peněžním deníku.

  • Máte-li zájem o některou z našich služeb, kontaktujte nás. Zdarma Vám vypracujeme cenovou nabídku.

Nabízené služby pro daňovou evidenci a účetnictví


Pro naše klienty nabízíme široký rozsah služeb, který zohledňuje mnoho faktorů. Následující výčet je tedy pouze příkladem a nemusí být vztažen právě k Vašemu podnikání.

  • vedení daňové evidence nebo účetnictví v plném rozsahu
  • vedení a zpracování deníku příjmů a výdajů
  • vedení a zpracování pokladní knihy
  • vedení dlouhodobého majetku a jejich nákladových odpisů
  • vedení evidence drobného majetku
  • vedení evidence skladu a skladové hospodářství
  • vedení knihy pohledávek a závazků
  • zpracování roční účetní závěrky
  • zpracování daňových přiznání včetně povinných hlášení
  • příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
  • vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
  • sestavení účetní uzávěrky
  • zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem
  • zpracování vnitřních směrnic a metodik účtování a fakturace
  • vedení personální a mzdové agendy
  • rekonstrukce účetnictví / daňové evidence
  • poradenství
  • zastupování na úřadech
  • reporting a výkaznictví
  • zpracování finančních podkladů pro úvěry a dotace
  • a další...

Z vlastní zkušenosti víme, že podklady z účetnictví jsou důležité pro další oblasti podnikání a proto od nás můžete očekávat i:

  • inventarizaci
  • poradenství v oblasti účetních a podnikových informačních systémů
  • zpracování podkladů pro pojištění
  • poradenství v oblasti řízení podnikových financí

... a dále pro Vás uděláme vše to, co Vám na očích uvidíme :-)

  


  Vedení účetnictví a daňová evidence


 

Poznejte ve spolupráci s námi na vlastní kůži základní principy, kterými se řídíme:

  • profesionální služba
  • úspora Vašeho času a nákladů Klik Obj 1
  • kvalita před kvantitou
  • individuální přístup
  • rychlá odezva
  • srozumitelnost služby
  • využití nejnovějších technologií pro Vaše pohodlí
  • široké spektrum nabízených služeb
  • výhodný poměr ceny ke kvalitě odvedené služby
Užitečné odkazy:

Eshop pro účetnictví
Nabízené služby

Ceník služeb
 

Máte zájem o naše služby? Můžete nás kontaktovat pomocí níže uvedeného formuláře:

Poptávkový formulář

Věděli jste, že...

...v ČR podnikalo ke dni 31. 12. 2013 právě 3 321 289 podnikatelských subjektů?

Jejich úspěch nezávísí pouze na výkonu předmětu jejich podnikání, ale také na správném řízení jejich financí. Deatilně a bezchybně vedená daňová evidence nebo účetnictví poskytuje podnikatelskému subjektu informace o jeho finančním zdraví a umožňuje mu včas zareagovat na nepříznivý vývoj, či mu naopak zpřístupní výhodné financování pro jeho další rozvoj.

 

 

 

   

Daňové termíny

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
   

Kontakt

Akontado, s.r.o. 

Telefon: +420 775 213 463
Email: akontado(at)akontado.cz
facebook.com/akontado

twitter.com/akontado
linkedin.com/akontado

   

Sociální sítě

Facebook Log 48Myspace Log 48Twitter Log 48Linkedin Log 48Youtube Log 48Rss Log 48Googleplus Log 48
   
Copyright © 2019 Akontado.cz. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software vydaný pod licencí GNU General Public License.
© Akontado, s.r.o.
Akontado, s.r.o. U Výstaviště 763/15 Praha 7 CZ 17000 Česká Republika
Akontado, s.r.o. (pobočka) Marty Exnarové 2433 Pardubice CZ 53002 Česká Republika
Katalog firem - Firmy PrahaKatalog odkazů Alfa-Elchron

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.