Kancelářský a spotřební materiál



          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Instalace kancelářského zařízení


 

Prakticky žádné podnikání se dnes neobejde bez nějaké moderní technické „vymoženosti“. Ať se jedná o chytrý telefon nebo počítač, či službu ve formě mobilního internetu. Důvěřujte nám a svěřte se do našich rukou. Nalezneme optimální řešení odpovídající Vašim potřebám. Nebudete zbytečně utrácet za předimenzované zařízení nebo se zdržovat s nedostatečně výkonným zařízením.

  •  předložíme Vám užší výběr navrhovaných zařízení – konečný výběr může a nemusí být na Vás
  •  zajistíme dodavatele formou přímého výběru nebo výběrového řízení
  •  nainstalujeme potřebné programy
  •  navrhneme doplňkové a rozšiřující programy a zařízení
  •  zajistíme případnou instalaci zařízení na místě
  •  dodáme spotřební materiál

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komunikace s klienty a zpětné dotazování


Poskytnout službou není vztah s Vaším klientem u konce. Důležité je zachovat s Vaším klientem kontakt dlouhodobě nebo profesionálně vyřídit případnou reklamaci.

Naše služby mimo jiné zahrnují:

- zpětné dotazování klientů na spokojenost s dodanou službou

- zjišťování a evidence plánovaných investic klientů

- tvorba a rozesílání novinek

- záznam a evidence reklamací

- správa klientské databáze

- odesílání přání

- nákup a distribuce reklamních předmětů a dárku

- vedení chatu

 

 

 

 

 


Zajištění služeb a kontakt s dodavateli


 

Kontakty s dodavateli a realizace objednávek se řadí mezi časově velice náročné aktivity, které mnohdy vyžadují vhodné načasování a důkladnou přípravu.

V rámci našich služeb Vám zajistíme:

  •  výběr vhodného dodavatele formou přímého zadání nebo výběrového řízení
  •  objednávky na základě Vašeho požadavku u stávajících dodavatelů
  •  optimalizace frekvence a objemu objednávaného množství
  •  monitoring a průběžná optimalizace dodavatelsko-odběratelských vztahů
  •  nestandardní dodávky na základě aktuální potřeby

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vedení agendy a archivace dokumentů


 

Administrativa je pro mnoho podnikatelů řemeslníků, ale nejen pro ně, doslova noční můrou. Proto se snažíme této skupině vyjít vstříc nabídkou poskytování administrativních služeb.

  •  evidence došlé a odeslané pošty
  •  archivace fyzických dokumentů a vedení optického archivu
  •  správa datové schránky
  •  správa personální agendy
  •  komunikace s úřady – hlášení, reporty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Daňové termíny

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   

Kontakt

Akontado, s.r.o. 

Telefon: +420 775 213 463
Email: akontado(at)akontado.cz
facebook.com/akontado

twitter.com/akontado
linkedin.com/akontado

   

Sociální sítě

Facebook Log 48Myspace Log 48Twitter Log 48Linkedin Log 48Youtube Log 48Rss Log 48Googleplus Log 48
   
Copyright © 2019 Akontado.cz. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software vydaný pod licencí GNU General Public License.
© Akontado, s.r.o.
Akontado, s.r.o. U Výstaviště 763/15 Praha 7 CZ 17000 Česká Republika
Akontado, s.r.o. (pobočka) Marty Exnarové 2433 Pardubice CZ 53002 Česká Republika
Katalog firem - Firmy PrahaKatalog odkazů Alfa-Elchron

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.