Kalkulace, tvorba nabídek, fakturace


 

Na základě Vámi dodaných instrukcí a podkladů zajistíme plnohodnotnou kalkulaci a její zpracování do profesionální nabídky dle klientské poptávky. Po jejím dokončení následně zajistíme fakturaci v plném rozsahu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vyřizování telefonátů a příjem objednávek


 

  • Potřebujete se věnovat své práci, ale zároveň byste byli rádi dostupní svým stávajícím i potenciálním klientům kdykoliv to potřebují?
  • Rádi byste vyřizovali telefonáty profesionálně a na vysoké úrovni?
  • Potřebujete si vést podrobný záznam hovorů nebo jejich obsahu?
  • Chcete si zajistit telefonickou komunikaci v cizím jazyce?

Neexistuje nic jednoduššího než přesměrovat své hovory na naše telefonní operátory, kteří Vašeho klienta profesionálně obslouží nebo přijmou novou objednávku. Samozřejmostí je profesionální záznam obsahu hovoru a výtah dalších kroků určených ke zpracování.

Telefonní hovory probíhají vždy přesně v rozsahu Vašich pokynů na základě Vámi dodaných podkladů a informací. Souhrn informací Vám vždy zašleme na Váš e-mail nebo zpřístupníme on-line. Na neodkladné záležitosti Vás okamžitě upozorníme.

Novou schůzku nebo změnu již dohodnuté Vám zaznamenáme do Vašeho časového kalendáře na základě předem stanovených pravidel a se zohledněním vnějších faktorů.

Protože každé podnikánísvá specifika a každý podnikatel má různé potřeby, je charakter a rozsah poskytovaných služeb nastaven každému našemu klientovi na míru na základě podrobné analýzy a pohovoru. Proto jsou stanoveny i různé formy poplatků za poskytovanou službu jako paušální platby za určité období nebo fixní poplatek za vyřízený adresný telefonát.

 

 

 

 


 Virtuální kancelář



Každý podnikatel
se jistě již mnohokrát setkal s telefonátem potenciálního zákazníka v tu skutečně nejnevhodnější dobu, kdy zrovna jednáte s jiným klientem, máte ruce od malty nebo jste na dovolené a prostě si od těch každodenních starostí chcete odpočinout. Ale co dělat? Na telefonát neodpovím či se klientovi nebudu dostatečně věnovat a on půjde ke konkurenci.

Zápasíte s fakturacemi nebo počítačem? Nechte si zpracovat veškeré administrativní činnosti od pracovníků týmu Akontado, jejichž jsou tyto práce denním chlebem a jsou zběhlí v potřebných úkonech.

- vyřizování telefonátů, příjem objednávek a záznam schůzek

- komunikace s klienty a zpětné dotazování

- instalace kancelářského zařízení

- kalkulace, tvorba nabídek, fakturace

- vedení agendy a archivace dokumentů

- zajištění služeb a kontakt s dodavateli

- objednávky kancelářského a spotřebního materiálu

Hledáte pouze pronájem adresy pro sídlo společnosti? Je nám líto, ale to opravdu nenabízíme. Na jakoukoliv poptávku týkající se služeb spojených s během Vaší kanceláře však velice rádi zareagujeme.

 

 

 

 

   

Daňové termíny

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
   

Kontakt

Akontado, s.r.o. 

Telefon: +420 775 213 463
Email: akontado(at)akontado.cz
facebook.com/akontado

twitter.com/akontado
linkedin.com/akontado

   

Sociální sítě

FacebookMySpaceTwitterLinkedinYoutubeRSS FeedShare on Google+
   
Copyright © 2020 Akontado.cz. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software vydaný pod licencí GNU General Public License.
© Akontado, s.r.o.
Akontado, s.r.o. U Výstaviště 763/15 Praha 7 CZ 17000 Česká Republika
Akontado, s.r.o. (pobočka) Marty Exnarové 2433 Pardubice CZ 53002 Česká Republika

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.