Nabízené služby pro daňovou evidenci a účetnictví
Pro naše klienty nabízíme široký rozsah služeb, který zohledňuje mnoho faktorů. Následující výčet je tedy pouze příkladem a nemusí být vztažen právě k Vašemu podnikání.
- vedení daňové evidence nebo účetnictví v plném rozsahu
- vedení a zpracování deníku příjmů a výdajů
- vedení a zpracování pokladní knihy
- vedení dlouhodobého majetku a jejich nákladových odpisů
- vedení evidence drobného majetku
- vedení evidence skladu a skladové hospodářství
- vedení knihy pohledávek a závazků
- zpracování roční účetní závěrky
- zpracování daňových přiznání včetně povinných hlášení
- příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- sestavení účetní uzávěrky
- zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem
- zpracování vnitřních směrnic a metodik účtování a fakturace
- vedení personální a mzdové agendy
- rekonstrukce účetnictví / daňové evidence
- poradenství
- zastupování na úřadech
- reporting a výkaznictví
- zpracování finančních podkladů pro úvěry a dotace
- a další...
Z vlastní zkušenosti víme, že podklady z účetnictví jsou důležité pro další oblasti podnikání a proto od nás můžete očekávat i:
- inventarizaci
- poradenství v oblasti účetních a podnikových informačních systémů
- zpracování podkladů pro pojištění
- poradenství v oblasti řízení podnikových financí
... a dále pro Vás uděláme vše to, co Vám na očích uvidíme :-)