Vyřizování telefonátů a příjem objednávek
- Potřebujete se věnovat své práci, ale zároveň byste byli rádi dostupní svým stávajícím i potenciálním klientům kdykoliv to potřebují?
- Rádi byste vyřizovali telefonáty profesionálně a na vysoké úrovni?
- Potřebujete si vést podrobný záznam hovorů nebo jejich obsahu?
- Chcete si zajistit telefonickou komunikaci v cizím jazyce?
Neexistuje nic jednoduššího než přesměrovat své hovory na naše telefonní operátory, kteří Vašeho klienta profesionálně obslouží nebo přijmou novou objednávku. Samozřejmostí je profesionální záznam obsahu hovoru a výtah dalších kroků určených ke zpracování.
Telefonní hovory probíhají vždy přesně v rozsahu Vašich pokynů na základě Vámi dodaných podkladů a informací. Souhrn informací Vám vždy zašleme na Váš e-mail nebo zpřístupníme on-line. Na neodkladné záležitosti Vás okamžitě upozorníme.
Novou schůzku nebo změnu již dohodnuté Vám zaznamenáme do Vašeho časového kalendáře na základě předem stanovených pravidel a se zohledněním vnějších faktorů.
Protože každé podnikání má svá specifika a každý podnikatel má různé potřeby, je charakter a rozsah poskytovaných služeb nastaven každému našemu klientovi na míru na základě podrobné analýzy a pohovoru. Proto jsou stanoveny i různé formy poplatků za poskytovanou službu jako paušální platby za určité období nebo fixní poplatek za vyřízený adresný telefonát.